Front-Office
Front Office-medewerker 28-32 uur
Woon jij in de omgeving Lochem en ben je op zoek naar een leuke afwisselende functie voor 28-32 uur per week? Wij zijn op zoek naar een Front Office medewerk(st)er die alles in goede banen leidt voor onze gasten en collega’s.
Jij bent een representatieve en enthousiaste dame of heer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging. Je houdt van afwisseling in je dag en zoekt een brede functie waarin je kunt groeien. Je legt makkelijke contacten en ziet verbanden. Je werkt snel en secuur en ziet een probleem of klacht als een kans.
Wij zijn een klein maar veelzijdig hotel met veel mogelijkheden waardoor er veel op je af komt. Je moet je “mannetje” kunnen staan en beschikt over een helikopter view. De front-office is het centrale punt waar alle opdrachten binnenkomen. De uiteindelijke uitvoering is afhankelijk van de communicatie en samenwerking tussen afdelingen.
Je komt te werken aan de front office waar je gasten ontvangt en doorverwijst, reageert op mails, offertes verstuurd, reserveringen maakt, de in- en uitcheck doet en de telefoon beantwoord. We zoeken daarom een duizendpoot met gerichte ervaring en kennis van een reserveringssysteem.
Wij vragen
- Ervaring met Microsoft office, en reserveringssysteem
- Ervaring met zakelijke reserveringen van vergaderzalen
- Goede beheersing van de Nederlandse taal
- Minimaal 1 jaar werkervaring bij de receptie van een hotel
- Verantwoordelijk, zelfstandig, stressbestendig en probleemoplossende werkhouding
- Flexibel en gastgerichte instelling
- Administratief en commercieel inzicht
- Doortastend en zeker van jezelf
Wij bieden
- Een gezellig gevarieerd team met 35 collega’s
- Een vaste aanstelling en in overleg voor 28 tot 32 uur per week
- Een inwerkperiode met in de 1e week kennismaking met alle afdelingen
- Marktconform salaris met pensioenopbouw
- Reiskostenvergoeding a €0.23 per kilometer (boven 10 km enkele reis)
- Goede arbeidsvoorwaarden met eindejaarsgratificatie, 5- en 10-jaar jubileum uitkering
- Bedrijfskleding, roosterapp, personeelskorting, fooiverdeling en personeelsuitjes
Interesse of meer weten?
Stuur je CV met eventuele foto en motivatie naar personeelszaken@wbhotel.nl t.a.v. Bea Tuitert.
Als je meer wilt weten bel dan naar 0573-441734 en vraag naar Yvonne Westendorp